mari tengok penulisan dr senyum mengikut bulan..^_^

Akim - Janji

Isnin, 25 April 2011

Ujian Untuk Aku ..!!REDO

salam hai ape kabar semua..??sihat tak..??harap2 sihat la ye..huhuhu..hari ni aku nak cte pasal exam lak la..ok tak..??huhu..aku skrg tengah pening la sebab aku nk exam ni..soalan bukan main susah la tp kte orang tua tak benda yang senang di dunia ni..!!erm btol jgak sebab nak makan pon susah jugak sebab nk kena suap sebab nasi tak trus sampai ke mulut..ahhahahah..sem ni merupakan sem yang begitu mencabar bg aku sebab ape sebab banyak dugaan yang berlaku dalam semester ni..aku tak pergi KEM INSANIAH...mampus aku bila aku tak pergi sebab ape sebab 1 sem ni aku tak tahu langsung program ni bila mula dan bila habis..hahahaha tahniah untuk aku sebab aku kena repeat...!!!ni lah dia jika kita mula rasa selasa dan tak hiraukan ape yg berlaku dalam hidup kite...mcm2 rasa yang wujud dalam diri aku ni...oleh itu aku nk cerita pasal exam..exam dah start 21/04/2011 hari tu..paper CTU241 ..agak mencabar la jugak sebab soalan dia semua esei...tak ade soalan A,B,C,D or TRUE/FALSE..ahahahhaha..apepun yang berlaku perjuangan harus diteruskan untuk masa depan aku aku harus kuat menghadapi ujian dari PENCIPTA..mungkin DIA nak uji kesabaran atau nak uji adakah aku mengigati DIA atau tak..tapi aku redo dgn seikhlas hati aku...

tak semestinya kita akan terus berjaya tanpa halangan yang menimpa..halangan/ujian ini juga sebenarnya adalah pengalaman untuk hidup di muka bumi yang makmur dan bila aku menghayati muka bumi ini..aku akan terus mengigati keesaan ALLAH kerana telah menciptakan dunia ini penuh dengan warna warni kehidupan yang akan mematangkan hidup kita,,apepun yanag berlaku aku harap aku akan dapat keputusan yang akan menyelamatkan ku di dunia dan akhirat..tidak semestinya "GAGAL SEKALI AKAN TERUS GAGAL SELAMANYA" aku akan pegang pada kata-kata ini..!!
terima kasih pda yanag sudi memabaca ape yang terbuku di hati aku ini..aku harap aku akan berjaya..!!


AMIN...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

click untuk senyum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jom la chatting..hehhehe

ShoutMix chat widget

.