mari tengok penulisan dr senyum mengikut bulan..^_^

Akim - Janji

Rabu, 20 Oktober 2010

MILA = Aku LEBIH TAHU


korg pnah dgr x lagu nie...??
aq memilih lagu nie sbb lagu ini pnah wat aq bahgia n ade 
kenangan  aq dgn lagu nie..
hahalagu nie yg wat aq tertarik gan sorg awek nie sbb 
dia nyayi lagu ini sme sore cm mila 2 la yg aq ska                                              
trus aq mnx kapel gan dia..aq bersama dia cma dlam \setahun 3 blan cm 2,,
kat cnie aq postkn lirik lagu nie...korg try la nyayi lak ne tau dr x de kapel trus ada..hahahaha  
^^...salam

MILA - AKU LEBIH TAHU
Ku tahu
Kau bukan lawan untukku
Sampai aku harus cemburu
Fikirkan dirimu
Bukan mahu
Cuba dabik dada denganmu
Siapa dia kasihku
Aku lebih tahu
Luar dan dalam
Tiada rahsia
Lafaz dan diam
Dah pun ku bacanya
Langkah dan ragam
Hanya mencinta bahagia
(Chorus)
Dalam cinta harus saling percaya
Dalam cinta harus berani pasrah
Dalam cinta harus janganlah goyah
Dalam cinta harus sejiwa
Dalam cinta harus saling percaya
Dalam cinta harus berani pasrah
Dalam cinta harus janganlah goyah
Dalam cinta harus sejiwa
Saling percaya
Ku tahu
Kau bukan lawan untukku
Sampai aku harus cemburu
Fikirkan dirimu
Bukan mahu
Cuba dabik dada dgnmu
Siapa dia kasihku
Aku lebih tahu
*(Ulang chorus)
Blogger Templates

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

click untuk senyum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jom la chatting..hehhehe

ShoutMix chat widget

.