mari tengok penulisan dr senyum mengikut bulan..^_^

Akim - Janji

Selasa, 4 Mei 2010

KENANGAN TERINDAH

Pada tanggal 03/12/1991 aku dilahirkn pada jam 3 ptg di KG Pulai Lubuk Merbau..Disaat itu aku m'pnyai s'org abg dan s'org kakak..Mgkn ketika itu aku x mngenal huruf dan no..tp aku tlah mengenal ibu bapa aku..stlah itu aku pn mula membesar..sehingga pada umur aku menjangkau 2 tahun lebih,org yg aku syg dan aku tabik iaitu bapa aku pergi meninggalkn kami s'keluarga...Pada usia yg agk muda aku tlah khilagan org yg mnjadi sumber inspirasi kami s'keluarga..smkin hari smkn besar,,dan akhirnya aq telah mngambil SPM pd mlanya aq mrsakn ssh tp aq cba sja wat wlau x tau..huuhuuu...aq x sngka pd pnyerahan kptusan aq terkejut...nk twu npe...!!??? sbb aq dpt 1A 7B 1C 1D...Cm x cye lak..hahahha.,aq terkejut jaga,Apabila 1 hari ada org col aq dan menyuruh aq dtg sekolah kerana aq mndapat anugerah mata pelajaran terbaik prinsip perakaunan gan sains sukan...........aq snguh terkjut seh wk2 2...!!snguh x sngka n itulah penghargaan yg x dpt aq lupankan smpai skunk...kenagan manis aq nama aq tertulis dlam mjalah sekolah sbagai slah seorang pelajar cemerlang walaupun pd hkikatnye x la sberapa result SPM aq..hahahha mmg x dpt aq lupakan...yg aq seronok krana mak aq dan ayah aq gmbira dgn anugerah itu..gagaga...........(aq tlis sbgai kenagan aq berada di sekolah SMK TEMENGGONG............teruja sgt.............

1 ulasan:

click untuk senyum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jom la chatting..hehhehe

ShoutMix chat widget

.